|
Post by Admin on Apr 2, 2018 12:51:47 GMT 1
Ergens tegen zijn kost veel energie en is mijn ding niet. Alle kanten vanuit de bewoners rond de problematiek blokverwarming zijn belicht, met boosheid en al. De rechtszaken lopen. De gemeente bespreekt de rest. Ik snap Argos met hun beredenering dat je Pijnacker Noord moeilijk verenigt. Wanneer mensen nog bij elkaar willen komen om op een positieve manier de dingen te benaderen dan kunnen ze dit melden via het e-mailadres blokverwarmingpijnacker@outlook.com
Bij genoeg belangstelling en hulp gaan we dit nog organiseren. Dit moet gaan over groepjes maken die dingen oppakken. Denk aan groepjes die helpen met isolatie en ontdekken van warmtelekken, mensen die zich willen inzetten om de communicatie op gang te houden met bijvoorbeeld Rondom Wonen, Argos en de gemeente. Mensen die zich willen richten op een eventueel extern onderzoek betreffende risico's van een nieuw aardwarmtetraject of zich willen richten op de mogelijkheden van zonnepanelen. Mensen die zich willen op een eerlijkere verdeling van de stookkosten en de correctiefactor. Mensen die willen informeren naar kortingen van vervangende fornuizen wanneer meerdere mensen hun gas willen verzegelen. Met dank aan mw van Eijk, die gelukkig immer alles van de positieve kant benadert. Mw van Eijk blijft inmiddels doorploeteren op haar verweerschrift voor alle gebruikers van de blokverwarming. Ik bewonder deze vrouw. Er zijn vast meer ideeën voor een bijeenkomst of mensen die anderen op de hoogte te brengen. Dit is van harte welkom. Samenwerking is belangrijk.
|
|