|
Post by Admin on Apr 2, 2018 14:00:11 GMT 1
ALGEMENE LEDENVERGADERING VANDAAG 7 MAART PIJNACKER NOORD. HEBBEN JULLIE EEN UITNODIGING GEHAD? WAAROM MOGEN WE TIJDENS DEZE VERGADERING NIETS ZEGGEN OVER DE BLOKVERWARMING PIJNACKER?
Vandaag heb ik 2 bewoners gesproken van de Wegedoornlaan en de Vogelkerslaan. Zij gaven aan geen uitnodiging ontvangen te hebben voor deze vergadering.. net als dhr Bal en ik. Hebben jullie deze uitnodiging ontvangen? Er is mij door dhr Plooij wel 3 maal verteld dat er tijdens deze vergadering niets gezegd mag worden over blokverwarming Pijnacker.. er zou genoeg over gesproken zijn. Tot mijn verbazing is dit tijdens een eerdere vergadering ook gebeurd bij mw van Eijk.. zij heeft toen 'netjes' haar mond gehouden.Wij leven niet in een dictatuur. Zelfs nu probeert dhr Plooij de weg gehaalde brieven door Rondom Wonen te verzwijgen en alle gevolgen hiervan... Zelfs nu is dhr Plooij er niet voor deze bewoners van 470 appartementen.
Ik ga vanavond en stel vragen hierover. Ik hoop stiekem dat er mensen met spandoeken voor de Acker gaan staan met: MAAR.. WE MOGEN GEEN VRAGEN STELLEN OVER DE BLOKVERWARMING IN PIJNACKER! Ik kan niet alles alleen en blijf vragen: verspreidt deze facebook-pagina Blokverwarming pijnacker.. deel, volg en like deze. Het gaat over 2014, 2015 en 2016... € 450,00 ongeveer per appartement. Die kunnen we allemaal goed gebruiken als bewoners van sociale huurwoningen! Het gaat niet eerlijk en we gaan ons als bewoners van deze 470 appartementen laten horen! We laten ons niet langer bang maken en met de rug tegen de muur drukken!
|
|