|
Post by Admin on Apr 2, 2018 13:56:58 GMT 1
Dhr Bal kon helaas niet komen doordat hij van zijn advocaat in Amsterdam moest komen. Er werd gesproken om de veranderde statuten weer terug te draaien... het artikel dat zorgt dat elke huurder van Argos automatisch lid is van de huurdersvereniging. Dhr Ahmed onderbouwde dit door te stellen dat niet alle mensen automatisch lid willen worden van een vereniging. Ik werd boos...Ik heb aangegeven dat alle huurders graag lid willen zijn van een huurdersvereniging die opkomt voor de belangen van de huurders. Wat me boos maakte:.Dat zou mooi uit komen voor Argos als dat terug gedraaid wordt!!.. Dan kunnen ze zich scharen achter het feit dat een huurder geen lid is van de huurdersvereniging.
Ik heb gelijk mijn motie van wantrouwen tegen dhr Plooij ingediend. Ik heb verteld dat ik op de site niet de statuten kon vinden hoe dat moest.. Dhr ahmed gaf aan dat hij zich af vroeg of dat niet als agendapunt had moeten staan.. of zoiets.. dat gaat niet als je geen uitnodiging krijgt en zelf uit moet vinden dat er een ledenvergadering is. Ik was niet de enige die geen uitnodiging ontvangen had.. bleek uit andere reacties.
Dhr Ahmed gaf aan dat hij niet wist hoe dit juridisch moest... Ik ook niet. Ik vind het jammer dat ik er verder niet voor mw van Eijk kon zijn tijdens de vergadering. Ik heb wel nog aan kunnen geven dat dhr Plooij ook mw van Eijk het zwijgen over dit onderwerp opgelegd had tijdens een eerdere vergadering en mij ook wilde laten zwijgen nu ..terwijl er zoveel gaande is. Ik baal dat ik boos ben weg gelopen voor mw van Eijk... maar ik had niets meer toe te voegen. ARGOS SCHAAM JE!
|
|